Zaalhockey

Alliance zaal JD1.2

Nieuws afbeelding 22-2-2016 Het seizoen in de zaal was geweldig. We zijn als tweede in de poel geĆ«indigd, maar het gaat natuurlijk ook om de lol. En die was er ook, het was namelijk heel leuk met de combinatie van JD2 en JD1. Het was een heel gezellig team. Af en toe was er een ruzietje maar uiteindelijk ging het altijd weer goed. We moedigden elkaar erg goed aan en gaven elkaar tips. Ook met de prestaties ging het goed, we speelden altijd goed over met de bal, zo kreeg iedereen de kans om te scoren. Volgens ons heeft iedereen ook wel een doelpunt gescoord. Alle wedstrijden gingen goed maar de laatste twee waren uitzonderlijk fantastisch. Tegen Pinoké 7-1 gewonnen en tegen Rood-Wit 5-1 gewonnen. Dit kwam vooral door het goede samenspel en goede variaties. Ook kwam het doordat het een hele leuke sfeer was dit jaar. Als tweede geĆ«indigd is erg knap voor ons en we zijn er erg blij mee. Het was een super leuk jaar en we bedanken de coaches en de mensen die geholpen hebben bij de wedstrijden en ons gemotiveerd hebben.

Door: Maurits en Gijs.

Daarnaast nog een noot van de manager:
"Top gedaan mannen, tweede worden in een poule met Myra JD1 die alles hebben gewonnen!

Maarten Boot

22-2-2016 @ 11:06:44 |We hebben genoten. Dank voor dit leuke verslag! Maarten