Sponsoring

Nieuwsbrief Sponsor Commissie

Nieuws afbeelding 18-2-2016

Rij een Volvo in 2016 met de bijtelling van 2015

We zijn ons allen aan het voorbereiden op de tweede helft van het seizoen en ronden de Midwinter competitie en/of zaalhockey af. Een goed sportief begin van het jaar in ieder geval! Wellicht oriënteer jij je op de mogelijke aanschaf van een nieuwe auto. Misschien heb je zelfs al een afspraak gehad/gemaakt voor een proefrit bij Svala Haarlem. Zij hebben een groot aantal auto’s beschikbaar ( uit voorraad) welke in aanmerking komen voor de bijtellingsregeling van 2015. Gunstig dus! Juist daarom vestigen wij nu de aandacht op de fijne samenwerking tussen MHC Alliance en Svala Auto Haarlem.

Clubbonus van €1.000 voor Alliance bij aanschaf (of lease) van een nieuwe Volvo

Hoe gaat het in zijn werk?

1.     Je meldt aan de verkoopadviseur van Svala Auto Haarlem dat je kind, jijzelf, lid bent van Alliance

·      Laat je informeren door 1 van de verkoopadviseurs van Svala Auto Haarlem over de actievoorwaarden

2.    Wanneer je een nieuwe auto bestelt, vraagt de verkoopadviseur om enkele additionele gegevens zoals je lidnummer etc.

3.    De verkoopadviseur zorgt dat de clubbonus van € 1.000 wordt aangevraagd bij Volvo Nederland

4.    Alliance ontvang NA levering van de nieuwe Volvo de clubbonus

5.    De sponsor commissie neemt contact met je op om je uiteraard te bedanken en maakt een afspraak met je over het bestedingsdoel.

Waar wordt de clubbonus voor ingezet?

De clubbonus wordt gebruikt om nog betere faciliteiten aan de leden en onze bezoekers te kunnen bieden. In het bijzonder is het de wens van Volvo Nederland om de clubbonus ten goede te laten komen van onze jeugd. Alliance biedt jou als koper/gebruiker de mogelijkheid om mee te denken aan welk doel (binnen de jeugd) jij de €1.000 ten goede zou willen laten komen. De sponsor commissie neemt daarvoor contact met je op.

Gratis wasbeurt!

Svala Haarlem nodigt je graag uit voor een bezoek aan de showroom. Op vertoon van deze nieuwsbrief (geprint of digitaal) wordt jouw auto gratis gewassen(alleen op zaterdag). Terwijl je geniet van een lekker kopje koffie, thee of fris, leidt de verkoopadviseur je graag rond door de showroom en kan hij al je vragen beantwoorden. Er is genoeg te zien en te beleven voor het hele gezin! Kijk voor het laatste nieuws op www.svalaauto.nl

Korting bij Hockey Republic

Maak jij van elke wedstrijd een schaatspartij omdat je schoenen zijn versleten? Of valt de krul bijna van je stick? Dan hebben we goed nieuws voor jou! Hockey Republic heeft mooie aanbiedingen tot wel 30% korting, zodat jij goed voorbereid aan de 2e seizoenshelft kunt beginnen. Ga dus snel bij ze langs! Op de Wagenweg tref je het complete Alliance-assortiment aan.

Sponsoring

Ook dit jaar kunnen wij als Alliance niet zonder de excellente steun van al onze sponsoren. Groot & klein! Wij danken hen alle hartelijk voor hun enorme toewijding aan MHC Alliance en voor onze gezamenlijke inzet voor onze jeugd en senioren. Ben je nog geen sponsor of overweeg je sponsor te worden? Neem dan contact met ons op via [email protected]. Wij wensen jullie alle ene heel sportief seizoen toe.

De Sponsor Commissie van MHC Alliance