Evenementen

Zondag 21 feb HockeyToss warming-up competitie

Nieuws afbeelding 17-2-2016 Zondag a.s. is de laatste hockeytoss van dit winterseizoen. De twee eerdere edities deze winterstop waren zeer geslaagd. Niet speciaal in opkomst maar wel in gezelligheid en hockeyplezier.  Nu de eerste competitiewedstrijden er weer aankomen  kunnen we ons voorstellen dat er nog wat meer animo is voor de hockeytoss. Toch maar weer eens een balletje slaan om erin te komen....?

Voor de zekerheid nog een keertje het concept hockeytoss:

• Voor alle Alliance leden die op zondag spelen (senioren, jong-senioren, veteranen) maar ook trimmers en A-jeugdleden.
  • Verzamelen om 14 uur in het clubhuis.
  • Alle aanwezigen worden in teams verdeeld en spelen tot uiterlijk 16 uur een paar wedstrijdjes onderling tegen elkaar.
  • Een heerlijk moment om de hockeyloze weken in de winterstop te doorbreken.
  • Even elkaar weer zien en even lekker achter die bal aan rennen.
  • En na afloop van de wedstrijdjes maken we het gezellig in het clubhuis met een hapje, drankje en muziek.
  • Wil je iemand meenemen die niet op Alliance speelt? Geen probleem. Moet wel een beetje kunnen hockeyen natuurlijk.
  • Kom gewoon ook!