Zaalhockey

Zaal Dames 2 naar Districtskampioenschappen

Nieuws afbeelding 8-2-2016 Dit jaar mocht Zaal Dames 2 zich opmaken voor de hoogst haalbare klasse voor reserve senioren damesteams. Na elk jaar kampioen worden, zijn ze verslaafd geraakt aan winnen. Ook dit zaalseizoen hebben ze het merendeel van de wedstrijden gewonnen - met enkel Amsterdam D2 voor zich.

Het mooie van deze poule is dat de eerste twee teams naar de districtskampioenschappen in Sporthallen Zuid gaan. Dus zo stond Dames 2 zondag 30 januari 09.30 uur sharp aan de start van hun eerste wedstrijd op het DK. Helaas moesten ze hun meerdere erkennen in HIC Dames 2, die uiteindelijk tweede eindigde in de strijd om het landskampioenschap. Gelukkig werd het zaalseizoen 2015-2016 winnend afgesloten met een mooie derde plaats!

Graag wil Zaal Dames 2 de fans bedanken die hen kwamen aanmoedigen in Amsterdam! Tot volgend zaalseizoen!