Alliance & Svala bereiden de campagnes voor

Nieuws afbeelding 9-2-2016 Aan het begin van dit nieuwe jaar pakken wij de zaken goed op, want Maarten Boot van onze SpoCo was vanmiddag op bezoek bij Svala Volvo Haarlem om gezamenlijk de de nieuwe campagnes de eerste helft van 2016 door te nemen. Anthousa Meulman treedt namens Svala Volvo Haarlem op als contactpersoon voor Alliance en meldde ons dat Svala en Volvo bijzonder leuke acties in petto hebben voor ons jeugd, vrijwilligers, families en alle leden & ouders in de komende maanden.

Alle acties zijn er op gericht om de leden van Alliance te informeren over de CLUBBONUS van maar liefst €1.000 van Volvo Nederland voor elke verkochte Volvo via Svala Volvo Haarlem.

Dus overweeg je wellicht je huidige auto te vervangen door zo'n prachtige Volvo. Ga dan naar Svala Volvo Haarlem en meld hen dat je van MHC Alliance bent en de clubbonus van € 1.000 wilt ontvangen (dit gaat nooit ten laste van je inruil en/of korting). Hoe gemakkelijk kan dat zijn? Nou super gemakkelijk want jij koopt die schitterende Volvo (ook via de leasemaatschappij) en Alliance ontvangt die clubbonus.... maar dat moet je dan wel duidelijk aangeven. Alliance belooft dat jij mag meebeslissen over de bestemming van die €1.000. Zo kan je zelf invloed hebben op het uiteindelijke bestedingsdoel. Dat past bij Alliance en dat past bij Svala Volvo Haarlem.
"Volvo Driving Dutch Hockey"