Bestuurstafel

Belangrijke info voor iedereen

Nieuws afbeelding 19-1-2016 Alliance heeft voor tal van zaken, haar eigen beleid geformuleerd. Deze zaken steken we niet onder "de dug-outs of teambanken", maar publiceren wij open op onze website, zodat iedereen hier toegang toe heeft.
Wil je weten hoe wij aankijken tegen onderwerpen als  'alcohol onder de 18 jaar', 'pesten', 'gedrag van teambegeleiders', 'fair-play', 'rol van de vertrouwenspersoon' of 'EHBO & Hockey'? Kijk dan eens op onze pagina 'Clubdocs' (Onze Club>Clubdocs) om over deze onderwerpen meer te weten te komen. Op deze wijze zorgen wij ervoor dat de afspraken met elkaar duidelijk zijn en we ze ook kunnen uitvoeren.