Uit de pers

Alliance in de Kaart

Nieuws afbeelding 9-12-2015 In de nieuwste uitgave van het hippe glossy magazine Heemstede in Kaart staat een uitgebreid artikel over onze club. Bestuurssecretaris Nicolette de Haas vertelt trots over de club waar ze zelf ook jarenlang gehockeyd heeft en haar kinderen met plezier naartoe brengt voor trainingen en wedstrijden. Een afdruk van het artikel vind je hier, of klik op de bijlage in het artikel op onze website.
Wil je het heel magazine lezen? Kom dan even langs op de club en neem een gratis exemplaar mee.
Bijlage