Zaalhockey

Zaalhockey 2015-2016

Nieuws afbeelding 10-11-2015

Er doen dit seizoen 54 zaalteams mee: 52 junioren, heren 1 en dames 1, 2 en 3. Alle teams hebben voor het veld hetzelfde teamnummer als op het veld met uitzondering van de combinatieteams MD1.3, MC1.3, JD1.2, JC1.2, MB1.2 en JB1.2

Wanneer spelen
De competitie begint op zaterdag 5 december 2015 en duurt tot en met zondag 21 februari 2016. De competitie voor de 8E start pas begin januari.

• De Seniorenteams zijn ingedeeld in poules van 5. Dit jaar spelen de senioren weer 6 tegen 6!
  • De juniorenteams zijn ingedeeld in poules van 6 of 7.
  • De 8E-teamszijn ingedeeld in poules van 5.

Op een wedstrijddag speel je als team twee wedstrijden.
De A en B teams spelen in principe op zaterdag, de C teams op zaterdag of zondag en de D teams en 8E op zondag.
Uitzonderingen zijn niet uitgesloten.
Het wedstrijdschema kan je, na publicatie, lezen op onze
eigen site, onze eigen Alliance App en de KNHB-standenmotor (vanaf 10 november 2015, wijzigingen voorbehouden!).

Trainen
Aan de hand van het wedstrijdschema wordt het trainingsschema vastgesteld. Doordat steeds meer verenigingen en teams zaalhockeyen, is het aantal beschikbare zaaluren beperkt. Hierdoor ontkomen wij er niet aan versnipperd te trainen (verschillende hallen, dagen en tijden). Ook zijn er dit jaar trainingen in de weekenden en in de Kerstvakantie. We trainen ook soms samen met twee teams tegelijk. Wil je extra trainen op het veld met balken? Laat het ons weten!

De contributie bedraagt:

• Lijnteams € 100 p.p.
  • Opleidingsteams € 80 p.p.
  • Breedteteams € 80 p.p.
  • 8E-teams € 65 p.p.

Wanneer heeft mijn team zaaldienst?
Als team heb je 1 of 2 keer zaaldienst. Als je wilt weten wanneer je zaaldienst hebt, dan kun je dat zien op
www.knhb.nl-standenmotor zaal.
Als je dan invult: -Alliance- je team-<5-12-2015 tot en met 21-2-2016>, dan wordt het wedstrijdschema van jouw hele poule vermeld.
Onder het wedstrijdnummer van elke wedstrijd in de poule is vermeld welke club zaaldienst heeft. Als jouw team zaaldienst heeft voor een wedstrijd, is vermeld "Zl Alliance".

Voor de vraag: wat houdt zaalleiding in?Kijk eens hier, of je gaat te rade bij je coach en/of teambegeleider(s).

Meer weten ?
Voor meer info over zaalhockey:

Deelnemers aan de zaalhockey zijn vanaf begin december dus lid van 2 teams, nl je eigen veldteam en je eigen zaalteam (met hetzelfde lidnummer en wachtwoord).
Wil je meer weten over het zaalhockeybeleid bij Alliance, log dan in met je lidnummer en wachtwoord en klik op Documenten. Bij de categorie Zaalhockey tref je alle relevante documenten aan.
De actuele documenten voor de zaalhockey vind je op de KNHB-site en hier. Informatie over zaalhockey wordt op de website gepubliceerd en is herkenbaar aan het zaalhockey-symbool. Soms wordt er via mail of sms gecommuniceerd.

Veel sportief zaalhockeyplezier!

De zaalhockeycommissie
Annemiek Markslag, Jeroen Tuininga en Ingeborg Domhoff

Joeke Daniels

23-11-2015 @ 21:31:41 |Jammer, wij waren te laat met inschrijven.