Hockey & Trainingen

Trainingen en slecht weer - hoe doen we dat ?

Nieuws afbeelding 15-9-2015 Bij regen gaat de training gewoon door!! Alleen bij onweer of onbespeelbare velden zullen we naar binnen gaan. Om te bepalen of onweer gevaarlijk is hanteren we de 10 seconden regel (KNHB richtlijn): Zodra er minder dan 10 seconden tussen de flits en de donder zitten, gaan we direct van het veld naar het clubhuis.

Bij overmatige regenval in korte tijd kan het zijn, dat de velden (tijdelijk) onbespeelbaar worden. Indien we dit op tijd zien aankomen (en we verwachten niet te kunnen trainen) zullen we dit op de site en in de Alliance App vermelden (je krijgt ook een push bericht) en zullen we , indien nodig, een sms versturen naar het mobiele nummer dat is gekoppeld aan je profiel in Lisa. Zorg dus dat je telefoonnummer(s) bekend is in je eigen profiel op Mijn Alliance team want dan mis je onze berichten niet !

Het kan natuurlijk ook voorkomen, dat pas kort voor de training blijkt dat we niet kunnen starten, wat later het veld op kunnen of dat we tijdens de training het veld af moeten.
In last minute situaties kunnen wij je helaas niet meer op tijd informeren en zullen we ons best doen de kinderen in het clubhuis te vermaken. Verstandig dus om bij het brengen van je kind even te controleren of er getraind gaat worden voordat je weer doorgaat.

LET OP: Bel niet naar het clubhuis of de trainers om te vragen of de training door gaat. Houd website, Alliance app, Facebook en je telefoon in de gaten.

Isa Beelen

16-9-2015 @ 08:06:19 |Oke