Hockey & Trainingen

Zondag - topdag !

Nieuws afbeelding 14-9-2015 Ook de zondag kan met een glimlach worden afgesloten. H1 heeft na een zeer goede eerste helft, zich in de tweede helft aan het einde weten te herpakken en de wedstrijd tegen Weesp met een prachtige 4-2 overwinning weten af te sluiten. De heren hebben er allemaal keihard voor gevochten, met dit verdiende eindresultaat.
Eerder op de dag wist D1 punten te pakken in Hilversum. In een spannende wedstrijd trok Alliance aan het langste eind met een 2-3 overwinning! Gefeliciteerd dames!

Niet onvermeld kunnen we de wedstrijd van HVB laten. Ze wisten met 7-1 Amsterdam HVE te verslaan. Ook HVC deed het met een 4-1 overwinning tegen Zandvoort niet onverdienstelijk. Bij onze ‘jonkies’ van HJ1 ging het zeer gelijk op tegen Pinoké – met veel doelpunten heeft HJ1 helaas uiteindelijk met 6-7 verloren in de laatste 3 minuten. HSenatorenL pakten de volle punten tegen Saxenburg (3-5 overwinning).

Dames 2 kende vandaag een prachtige start in de Reserve Overgangsklasse door de degradant uit de res. Hoofdklasse - Amsterdam D3 te verslaan met 4-2 !. Tegen Hurley D11 is Dames 3 met een 0-1 overwinning van het veld gekomen. DVB heeft het spannend gehouden tegen Fit DVA. Waar voorheen werd verloren, voelde een 3-3 gelijkspel als een overwinning voor DVB! DVA had het zwaar tegen Kikkers DVB, er werd dik verloren.
DJ1 boekte een grote uitslag (18-0) tegen HIC DJ2. Heren 2 verloor ondanks het goede spel nipt van Westerpark met 4-3 en DJ2 rolde AMVJ DJ1 op met 6-1 !

Wil je alle uitslagen volgen van onze teams, dan hebben we drie mogelijkheden voor je :
  • In de Alliance App op de Nieuwspagina klik je op Uitslagen - je ziet dan 'live' de uitslagen van onze teams en als je doorklikt ook de uitslagen van overige wedstrijden in dezelfde poule
  • Je kijkt op onze site bij Hockey> Uitslagen (klik hier)
  • Of je kijkt op de schermen in ons clubhuis waar de live-standen direct op de ticker binnenkomen en ook op de uitslagen-pagina verschijnen (op zaterdag v.a. 12:00 uur)