Hockey & Trainingen

We zijn weer begonnen !

Nieuws afbeelding 14-9-2015 Zaterdag jl. zijn alle jeugdteams aan hun competitie begonnen. En wat een start heeft iedereen gemaakt! JC1 had een walk-over tegen Overbos, er werd met 12-0 gewonnen. Na een spannende start, wist JA1 heel koelbloedig met 0-2 van Alkmaar te winnen. Met hetzelfde resultaat wist JB1 de Terriƫrs te verslaan. Thuis wist JD1 met een prachtige uitslag (7-2) Amsterdam te verslaan.
De meiden topteams hadden het dit weekend wat zwaarder te verduren. MA1 verloor met 5-1 van HIC. MB1 verloor nipt van Bloemendaal MB1 (0-1). En Hurley was voor MC1 te sterk (3-0). Helaas kwam MD1 tegen Pinoké net wat te kort, waardoor ze met 1-2 verloren.

Bij onze breedteteams zie je af en toe grote uitslagen voorbij komen. MA5 won met 1-12 van IJburg MA1 en MB10 won met 16-0 van Hoorn MB6. 15-0 heeft JC3 van Fit JC2 gewonnen en MC6 verloor juist weer met 14-0 van Westerpark MC1. JD4 had het ook makkelijk tegen Rood-Wit JD5, ze wonnen met 1-11. Hiervoor is nu de voorcompetitie bedoeld, zodat je na de herfstvakantie in een poule terecht komt met meer gelijkwaardige teams.

Er werden ook hele knappe resultaten behaald. JB2 won met 1-2 van Bloemendaal JB2, altijd een zware pot. JC2 won met 4-0 va Qui Vive JC2 en ook JA2 versloeg Qui Vive (JA2), nota bene met 8-3. MD2 heeft een mooie overwinning behaald (2-4) tegen Pinoké MD2. JD2 wist het tegen Amsterdam JD3 spannend te houden en de wedstrijd eindigde in 3-3. Volgens de coach had MA3 met meer doelpunten moeten winnen, maar zelf waren de meiden tevreden met een 0-1 overwinning tegen Alkmaar MA2.

wil je alle uitslagen volgen van onze teams, dan hebben we drie mogelijkheden voor je :
  • In de Alliance App op de Nieuwspagina klik je op Uitslagen - je ziet dan 'live' de uitslagen van onze teams en als je doorklikt ook de uitslagen van overige wedstrijden in dezelfde poule
  • Je kijkt op onze site bij Hockey> Uitslagen (klik hier)
  • Of je kijkt op de schermen in ons clubhuis waar de live-standen direct op de ticker binnenkomen en ook op de uitslagen-pagina verschijnen (op zaterdag v.a. 12:00 uur)