Bestuurstafel

Verboden te filmen/fotograferen in de kleedkamers

Nieuws afbeelding 10-9-2015 Op MHC Alliance willen wij er alles aan doen om een veilige omgeving voor onze sporters te creƫren. In dit licht willen wij onze leden, bezoekende clubs en anderen erop wijzen dat het verboden is om in de kleedkamers en toiletten van Alliance te filmen c.q. te fotograferen. Vanaf heden hangen er ook bordjes bij de kleedkamers en toiletten met de mededeling: Verboden te fotograferen/filmen in deze ruimte.

Overtreding van dit verbod leidt tot het nemen van passende maatregelen en/of aangifte bij de politie.

Wij vertrouwen erop dat iedereen zich hieraan zal houden, opdat een ieder zich veilig kan voelen op onze club. Mochten er nog vragen zijn, dan kun je ons altijd bereiken op [email protected].

Bestuur MHC Alliance

Floor van Duijvenbode