Categorie Dierentuin

WEDSTRIJDSCHEMA DIERENTUINCOMPETITIE ZONDAG 2 NOVEMBER

Nieuws afbeelding 30-10-2008 In de bijlage het wedstrijdschema van zondag a.s.
De wedstrijden tegen de Guppen zijn nog onzeker i.v.m. een tekort aan speelsters bij de Guppen. Ik zal tijdig doorgeven of deze wedstrijden doorgaan.

Aanwezig: 09:00 uur en met elkaar veld uitleggen
Begin van de wedstrijden: 09:15 uur. Het toeter signaal geeft de start en het einde van de wedstrijden aan. Graag na het toetersignaal van 09:40 uur direct naar het veld voor de volgende wedstrijd lopen. Het tijdschema dienen we namelijk strak te volgen in verband met de overige wedstrijden van die dag.

Na afloop om 10:10 uur met elkaar weer het veld opruimen en alle pionnen terug naar de lockers in het clubhuis. Daarna met je team limonade drinken in het clubhuis.

Veel plezier weer!

Vriendelijke groet,