Eten met je team? Mogelijkheden en spelregels

Nieuws afbeelding 8-9-2015

Steeds meer teams maken gebruik van de mogelijkheid om te eten op de club, met groeiend enthousiasme. Ook eten met je team? Meld je, in verband met inkoop, 1 week van tevoren aan via [email protected]. Kies uit één van de heerlijke gerechten van de kaart voor het hele team en geef aan met hoeveel personen je komt. Het feest kan beginnen. Een teammaaltijd kost slechts € 6,00 per persoon.

Het dinermenu voor teams
We hebben een wisselende teamkaart. De huidige kaart houden we aan tot de winterstop. We hebben de volgende gerechten op het menu:

• Verse Lasagna
  • Huisgemaakt saté met friet of brood en sla
  • Burrito’s gevuld met kip of gehakt en verse groenten
  • Turkse pizza met sla, tomaat, uitjes
  • Nasi Goreng met stokje saté en kroepoek
  • Vette hap op aanvraag ( niet aanbevolen J)

Een teammaaltijd kost slechts € 6,00 per persoon. Na de winterstop passen wij het teammenu weer aan. Als jullie suggesties hebben laat het ons weten!

Team BBQ
Bij een teambarbecue maken wij een buffet met diverse salades, Turks brood, frietjes en sauzen. Voor iedereen rekenen wij op 2 porties vlees. Een Team BBQ kost € 12,50 per persoon.

Teamlunch
Lekker lunchen op de club met je team? Dan verzorgt Robert een heerlijke lunch met luxe broodjes en of soep, fruit en een drankje.
De kosten van een teamlunch bedragen € 5 per persoon voor senioren en junioren uit de ABC teams en € 4,-- voor junioren uit de DEF en de dierentuin.

Speciale dieetwensen
Robert kan altijd rekening houden met speciale dieetwensen of allergieën. Geef dit ook even aan in de aanmelding.

PS; Lijkt het je leuk om vaker ( maximaal 4 keer per seizoen 4 uur) achter de bar te staan en deel uit te maken van een barhoofdenteam? Meld je dan aan als barhoofd via [email protected]. Als barhoofd wijs je de vrijwilligers de weg en denk je mee over de bar.