(Pre) Selectie Senioren

Inlooptraining Dames Trimmers - woensdagochtend

Nieuws afbeelding 27-8-2015 Heb je altijd al willen hockeyen, of er nu eindelijk weer tijd voor? Of ben je misschien langs de lijn enthousiast geworden en zou je het zelf ook wel eens willen proberen? DAT KOMT GOED UIT! De komende woensdagen kun je bij de woensdagochtend trimsters terecht van 09:00-10:30 uur!

Wij zijn een groep enthousiaste hockeysters met en zonder hockey-verleden met als gezamenlijke drijfveer om 1 keer in de week even sportief, fanatiek en gezellig te hockeyen. Het maakt niet uit of je wel of geen hockey-ervaring hebt, maar je moet het wel leuk vinden om je tijdens de training lekker uit te leven. Deze mix werkt prima in onze groep; degenen met ervaring krikken het niveau omhoog en degenen zonder ervaring spelen snel mee. We spelen geen vaste competitie, maar organiseren wel geregeld een vriendschappelijke wedstrijd tegen de ons omringende clubs die ook op woensdagochtend trimmen (Bloemendaal, HBS en Rood-Wit).

Dit seizoen hebben we weer ruimte voor nieuwe enthousiaste leden! Heb je zin om je stick weer te voorschijn te halen, of lijkt het je leuk om te beginnen met hockey?
Top om je dan te ontmoeten! Kom gewoon op woensdagochtend naar MHC Alliance. We starten om 09:00 uur. Heb je vragen ? Mail dan met [email protected]

Sportieve groet van de woensdag-trimsters!
Angéla Tromer