Hockey & Trainingen

Teams waar we trots op zijn

Nieuws afbeelding 11-6-2015 Naast alle kampioenen van dit seizoen, zijn er altijd ook heel veel spelers, coaches, managers, trainers en ouders trots op de prestaties van hun teams.

Ben jij ook zo trots ? Stuur dan je foto van je team met je eigen toelichting naar [email protected]. Dan nemen we je op in deze nieuwsrubriek

Onze Trotse PARADE

De ouders van de JF1 zijn vreselijk trots op hun hockeyhelden. Dit veld(het Wagenerstadion) willen zij in de toekomst vaak bespelen !

De meisjes van MF2 wonnen wedstrijd na wedstrijd en knokten voor het kampioenschap. Zelf weten ze het zeker: "Wij zijn kampioen!" en op de foto zingen ze alvast het Wilhelmus in het clubhuis... helaas kunnen coaches Rene en Joep het kampioenschap nog steeds niet bevestigen.  Daarom een plaatsje voor dit winnende team in de "Trotse Parade" want dat hebben ze dubbel en dwars verdiend!

M8E3 begon dit seizoen als volledig nieuw samengesteld team en dat was best even wennen en bikkelen. Maar onder leiding van coaches Marcel en Maarten (door de meiden en ouders al snel de M&M's genoemd) groeiden zij uit tot een echt team met super mooie acties en goals en tot een hechte groep vriendinnen. M8E3 sloot het seizoen af met een tweede plaats op de Jongste Jeugd Dag en kwam ook nog eens als winnaar uit de bus van de Quiz. Een team om trots op te zijn!

Afgelopen seizoen mocht ik teammanager zijn van MD4. 13 kanjers met 2 geweldige coaches: Anna en Nicole!  We hadden een fantastisch jaar waarin hard gewerkt werd maar ook veel tijd was voor lol! We verloren wedstrijden maar wonnen er ook vele.. Uiteindelijk eindigden we het seizoen op een mooie 3de plaats! Anna en Nicole, dank voor alles wat jullie onze meisjes hebben geleerd!

Ondanks de vele verloren wedstrijden, bleven de meiden van C5 de sfeer er goed in houden. Coach Ellen heeft wekelijks op maandag privé-training voor het team verzorgd, waardoor je zag dat er steeds meer als een team werd gehockeyd. Ook coach Leo wist met zijn opbeurende speeches ervoor te zorgen dat iedereen met opgeheven hoofd de strijd wekelijks weer aanging. Leo en Ellen bedankt!

Voor Coach Nic zijn zijn meiden van M8E6 gewoon echte kampioenen

Coach Harry Weijts is trots op J6E1.
Wat een dreamteam. 8 man, eindeloos buffelen. Geweldige gevechten, en doorgaan tot ze niet meer konden. Ze gaven nooit op, echte winnaars. En dan vandaag in de finale van het seizoen in de wind op Ijburg: het mooiste samenspel ooit. Deze kampioenen horen op de site!!