Hockey & Trainingen

Kampioenen-parade : Heren 2

Nieuws afbeelding 8-6-2015 Na een mooi seizoen is het de heren gelukt, ze zijn kampioen. Ze hebben het seizoen afgesloten met slechts 1 gelijkspel, 1 verliespartij en wel 46 goals gescoord. De verloren partij was tegen Qui Vive, die bij de revanche match in Heemstede afgelopen zondag 31 mei even op hun plek werden gezet. Alliance Heren 2 won in een bloedstollende finale met 2-0.  In de 65ste minuut kreeg Martijn Manshande een publiekswissel vanwege zijn transfer naar een niet nader te noemen club in Amsterdam. Heren 2 wenst hem veel succes. Na het laatste fluitsignaal hebben de heren hun welverdiende kampioenskratje ontvangen van het bestuur. Niet voordat ze de pitcher bier van de familie Rotteveel hadden verslonden.
Vanaf september 2015 zijn de Heren weer te aanschouwen aan de sportparklaan. Komt allen. Mvg Heren 2