Bestuurstafel

Verbouwing clubhuis nieuwe fase

Nieuws afbeelding 26-5-2015 Op de ALV van april 2014 is besloten dat onze bar en het clubhuis aangepakt zullen worden. Inmiddels is het clubhuis van Alliance al enorm opgewaardeerd door de mooie fotowand die is geplaatst en de verbeterde routing. Ook de nieuwe indeling van de bar met de koffie-apparaten draagt hieraan bij.
Vanaf 15 juni a.s. zal het clubhuis in circa drie weken tijd nog een stuk gezelliger gemaakt gaan worden. In deze fase wordt met name de bar onder handen genomen zodat het komende seizoen met een frisse start kan worden begonnen! De clubhuiswerkgroep bestaande uit Desiree Bastiaens, Evelien Roerink en Monique Vinke zullen deze uitvoering gaan begeleiden. Dames, alvast bedankt voor jullie werk en inzet!