Bestuurstafel

Grote Vrijwilligers-BEDANK-etentje

Nieuws afbeelding 19-5-2015 Ben jij één van de vele vrijwilligers die onze club rijk is, dan is onderstaande uitnodiging ook op jou van toepassing! Van manager/coach tot scheidsrechter, barmedewerker etc., als jij je hebt ingezet voor Alliance, dan willen we je hiervoor graag bedanken!

We zouden het ontzettend leuk vinden als je bij het Grote Vrijwilligers-BEDANK-etentje aanwezig bent. Meld je snel aan via [email protected].

Uitnodiging

Het Grote Vrijwilligers-BEDANK-etentje

Datum: Vrijdag 5 juni 2015 Tijdstip: 18.30 uur Lokatie: clubhuis

Vereniging = Een samenwerkingsvorm waarbij meerdere personen op voet van gelijkheid trachten een bepaald doel te verwezenlijken of een bepaalde activiteit te ontplooien, meestal zonder dat hieraan commerciële belangen ten grondslag liggen.

Het afgelopen jaar heeft ieder van jullie afzonderlijk zich weer ingezet om Alliance te laten slagen. Je ziet dat als iedereen zijn steentje bijdraagt, de vereniging goed draait! Het leuke is dat je op die manier ook mensen leert kennen binnen de vereniging, vrienden maakt, een netwerk opbouwt.

Graag willen wij jou en alle andere vrijwilligers van Alliance hartelijk bedanken voor jullie inzet en enthousiasme. We sluiten het seizoen daarom graag met jullie af door jullie uit te nodigen voor een hapje en een drankje.

In verband met de inkoop verzoeken wij je vriendelijk vóór vrijdag 22 mei via [email protected] te laten weten of je erbij bent! Eventuele dieetwensen/allergieën ook hierop doorgeven.

We zien jullie graag vrijdag 5 juni! Hartelijke groet,
Bestuur MHC Alliance