Categorie A

Wedstrijd MA1- Gooische MA1

Nieuws afbeelding 9-5-2015 Zaterdag 25 april moesten wij (MA1) thuis tegen Gooische MA1. We begonnen niet zo sterk en kwamen dus ook 0-1 achter... De rest van de eerste helft ging het gelijk op en beide partijen maakten de kansen niet af. Zo gingen we de rust in en na een peptalk van de coach en teamgenoten, gingen we met zelfvertrouwen de tweede helft in.

Door mooie goals van Cornelie en Lisa kwamen we al snel op 2-1 voor!
Het was een wedstrijd met veel gele kaarten... Zowel de coach, een speelster en de keeper van Gooische kregen een gele kaart. Hieruit kwam een strafbal en de 3-1 van Pien. Zo ging het een tijdje door, totdat Gooische de 3-2 maakte en begon het weer heel spannend te worden...

In de laatste 10 minuten kregen we nog een strafcorner voor en die maakte Eline Hilgersom met een slag strak in de hoek af. We kwamen met 4-2 voor te staan! Toch wist Gooische nog de 4-3 te maken en zo eindigde de wedstrijd.

Het was een spannende wedstrijd en welverdiend gewonnen. Ook was het belangrijk om te winnen, omdat we nu nog 1e of 2e kunnen worden en dus door naar de play-offs voor het kampioenschap van de Super A!!! Daarom is onze volgende en laatste wedstrijd tegen Alecto ook heel belangrijk. We hopen dus dat jullie allemaal komen kijken en aanmoedigen op zaterdag 16 mei om 14.15.
Tot dan! Groetjes MA1