De Spoco zoekt uitbreiding

Nieuws afbeelding 26-3-2015 de handen uit de mouwen voor je club! Alliance Onderneemt is de slogan / het motto van Alliance's sponsorcommissie. Met een nieuw, goed en leuk team zijn er de afgelopen maanden mooie resultaten geboekt. Zo heeft de sponsorcommissie nieuwe kleine en grotere sponsors zoals Pieter Delsman (koffiebekers), Volvo Svala (Scorebord en ledenactie), Smith Boeser van Grafhorst Notarissen (arbitrage), Ooglaserkliniek Cornea (met een zeer aantrekkelijke ledenkorting) aan Alliance weten te binden voor meerdere jaren.

Ook hebben we een aantal drukbezochte sponsoravonden georganiseerd met zeer boeiende sprekers, zoals twee Olympische Gouden medaille winnaressen Kim Lammers en Bibian Mentel (zie foto).

Na deze eerste successen willen wij meer successen, iets wat Alliance goed kan gebruiken. Zo kunnen Heren en Dames 1 nog een of meerdere sponsors gebruiken ter ondersteuning van hun ambitieuze sportieve plannen voor de komende jaren.

Natuurlijk hebben wij nog vele plannen voor het verder professionaliseren van sponsoring van Alliance. Om deze plannen verder te realiseren zijn we op zoek naar leden/ouders die samen met ons de mouwen willen opstropen

We zijn op zoek naar ondersteuning via de volgende functies:

1. Een creatieve en vlotte communicatie expert. Die energie krijgt van het multimediaal delen van sponsornieuws binnen en buiten Alliance. En die het leuk vindt om mee te denken over sponsoracties en ledenactivatie
  2. Een relatie-/accountmanager die zorgt voor de communicatie met en onderhoud van bestaande sponsors
  3. Iemand die zin heeft om met 'het product Alliance' de markt op te gaan, passie heeft voor verkoop en het sluiten van creatieve / verbindende sponsorpartnerships met nieuwe sponsors
  4. Iemand met oog voor detail, een organisatietalent, die houdt van het structuur aanbrengen in processen, het leuk vindt om ons CRM, contracten en backoffice 'strak te trekken'
  5. Iemand die ons helpt bij het nieuw leven inblazen van Alliance Club van 200 en een sponsorpropositie op te zetten voor kleinere sponsors, Alliance families & friends
  6. Iemand die bij gaat dragen aan het continueren van de sponsoravonden voor de komende seizoenen (drie tot vier per seizoen)

Onder het motto "vele handen maken licht werk” is de gevraagde inspanning heel goed te combineren met full- of parttime werk (ons lukt het ook !). Als team hebben we veel lol, leren we van elkaar en halen we veel voldoening uit onze waardevolle bijdrage aan de club.

Ben je geïnteresseerd of ken je iemand die past op de bovenstaande profielen - mail dan voorzitter Frank Schuyer ([email protected]) voor een nadere kennismaking.