Nieuwe sponsor met een 'scherp' ledenaanbod

Nieuws afbeelding 13-3-2015

MHC Alliance gaat een sponsorpartnership aan met Laser Clinic Cornea in Heemstede. Topzorg in de ogen bij Laser Clinic Cornea. Je ogen zijn je belangrijkste zintuig. Goed zien betekent onafhankelijkheid en vrijheid. Tijdens het sporten wordt het dragen van een bril of contactlenzen vaak als hinderlijk ervaren.

Beslagen glazen als het regent, een zandkorrel in je oog of een contactlens verliezen. Dagelijkse zaken die voor een bril-/contactlensdrager storend zijn. Een ooglaserbehandeling of lensimplantatie kan de oplossing zijn. Laser Clinic Cornea is een professionele kliniek aan de Zandvoortselaan in Heemstede. Bij deze kliniek werken oogartsen, die door hun ervaring en kennis op het gebied van refractiechirurgie tot de absolute top van Nederland behoren.

Naast een jaarlijkse bijdrage aan Alliance, heeft Laser Clinic Cornea speciaal voor alle (familie)leden en sponsors van Alliance een mooi aanbod:

LEDENAANBOD: *

• 20% ledenvoordeel op alle ooglaserbehandelingen en lensimplantaties
  •  Geen wachtlijst
  •  Gratis volledig oogheelkundig vooronderzoek

De kortingen en afspraken zijn alleen geldig als je kunt aantonen (familie)lid of sponsor te zijn bij Alliance en deze aanbieding laat zien op de App van Alliance in je telefoon.

*Ledenvoordeel is niet in combinatie met andere kortingen.

Wil je meer informatie? Kijk dan op www.ooglaserklinieklcc.nl