Bestuurstafel

Zondag a.s. geen Apres Ski feest op Alliance....

Nieuws afbeelding 10-3-2015

Het Apres Ski TD zondag a.s. 15 maart gaat niet door omdat het ongepast is feest te vieren terwijl Koen Paulus, onze speler van Heren 1 en vrolijke barman, ernstig ziek is. Heren 1 is behoorlijk aangeslagen door de ziekte van Koen en de onduidelijkheid of hij weer helemaal zal opknappen. De wedstrijd van aanstaande zondag, thuis tegen Houten, zullen ze spelen met Koen in gedachten.

Hoe mooi is het als we met de hele club laten zien dat we meeleven met Koen en zijn familie en hen steunen in deze moeilijk tijd. Dat doe je door Heren 1 aan te moedigen en na afloop in het clubhuis een boodschap te schrijven aan Koen op een grote kaart die we speciaal zullen neerzetten. We hopen op een grote opkomst en supersupport voor Koen én Heren 1!

Heel veel dank!
Namens het bestuur,