Categorie ABC

Kennemerland meets UK

Nieuws afbeelding 19-2-2015 'Last night' was er op de club een waar internationaal event; "Kennemerland meets UK". Alliance MB2 en MC5 gingen de strijd aan met de Gordon Boarding School uit South East London.  "Girls under 16" speelden tegen MB2. "Girls under 14" speelden tegen MC5. Ondanks de koude werd er door alle teams flink geknokt voor de overwinning. Langs de lijn werden onder t genot van warme glühwein de meiden aangemoedigd en de koude getrotseerd. Helaas voor de Gordon Girls bleek Alliance in beide wedstrijden te sterk. Na afloop in het clubhuis vormde het taalverschil geen enkele barrière en waren de eigengemaakte cakes, appelflappen en Smartietaarten er in "no time" doorheen. Een top avond met speciale dank aan Pieter Delsman voor de organisatie en de moeders voor de culinaire invulling.

Peer van Gestel

19-2-2015 @ 18:09:41 |mooi event ... nu wij daar naar toe 🇬🇧 👍😀