Alle Senioren

Laatste MWC-ronde Senioren op Alliance

Nieuws afbeelding 9-2-2015 Onder een vaal zonnetje met 7 graden, streden 20 (Jong)Senioren en Veteranenteams zondag 8 februari jl. om de laatste punten in de MidWinterCompetitie op Alliance. Sinds 2 jaar worden alle Senioren en Veteranenwedstrijden in de MWC gespeeld in zgn toernooi-rondes : Alle wedstrijden in een poule worden op 1 locatie per weekeinde gespeeld. De deelnemende verenigingen vinden het bijzonder leuk om dit te organiseren en ook de teams zijn zeer enthousiast over dit model. "Met z'n allen op een club spelen, zorgt voor veel gezelligheid en een 'volle' sfeer", beaamt Nico Broers aanvoerder van Heerhugowaard HL1.

Teams uit Noord-Holland, Zuid-Holland en Midden-Nederland ontmoeten elkaar tijdens de MidWinterCompetitie. Voor de Senioren en Veteranen waren de weersomstandigheden gunstiger dan die voor de jeugd. Alle rondes op zondag werden gespeeld, terwijl er bij de jeugd de nodige wedstrijden werden afgelast.

Op Alliance was de laatste ronde van de MWC wederom een groot succes! Klaas, Irene, Hermien, Robert en zijn bar-crew - hartelijk dank voor jullie inzet !