Volvo-dealer Svala Auto geeft sponsorship extra inhoud

Nieuws afbeelding 9-2-2015 Volvo Cars Nederland B.V. is al enige jaren official Partner van de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond. Om hockey niet alleen op topniveau maar ook lokaal te ondersteunen, is de Volvo Clubbonus ontwikkeld. Deze Clubbonus is een initiatief van Volvo Cars Nederland B.V., de importeur.
Zij keert een bonus uit van € 1.000 aan MHC Alliance waarvan een lid of de ouders van een jeugdlid een nieuwe Volvo koopt of least bij de Volvo (Svala Haarlem).

"Met de Clubbonus kunnen wij als dealer de sponsorovereenkomst met Alliance veel meer inhoud geven”, aldus Volvo-dealer Svala Auto te Haarlem".
Wij hebben natuurlijk belang bij een zo hoog mogelijke Volvo-dichtheid onder de leden, maar de club heeft dat belang ook! Want MHC Alliance ontvangt € 1.000 netto bij elke nieuwe Volvo die een clublid of de ouders van een jeugdlid bij ons koopt of least.”

Svala Auto Haarlem stelt met nadruk dat die € 1.000 betaald wordt door de importeur en dus niet ten koste gaat van eventuele inruil of korting! Deze unieke Clubbonusactie loopt nog door tot en met 31 augustus 2015.
Ben jij de volgende die een nieuwe Volvo koopt of least?
En help je daarmee de jeugd van Alliance een extra handje ?
Voor de eerste volgende drie Volvo-kopers/leasers heeft MHC Alliance ook nog een exclusieve en originele verrassing in petto. Informeer de Sponsorcommissie direct als de auto besteld is. Wij dragen persoonlijk zorg dat je bestelling niet onopgemerkt zal blijven!

Dankzij de clubbonus ontvangt MHC Alliance € 1.000,- per nieuw verkochte Volvo!

Wil je nog meer foto's zien van het bijzonder geslaagde evenement bij Svala Auto te Haarlem ? Kijk dan in de fotohoek van Alliance (inloggen met lidnummer en wachtwoord)

Duuk Schuyer

9-2-2015 @ 14:41:38 |Van harte Annemieke!