Categorie A

MA4 op weg naar 't kampioenschap in de zaal

Nieuws afbeelding 29-1-2015

Meisjes A4 is in de zaal sterk op weg naar het kampioenschap! Met nog vier wedstrijden te gaan hebben ze al aan twee gewonnen wedstrijden genoeg. Coaches Martijn van de Poll en Rutger van der Lee: "de meiden hebben het tot nu toe geweldig gedaan. Als enige A4 team tussen allemaal A1, A2 en A3 teams, zijn ze tot nu toe ongeslagen. Zaterdag aanstaande kunnen we het kampioenschap al binnenhalen. Belangrijkste tegenstanders zijn Abcoude MA1 en Bloemendaal MA3". Wij wensen de meiden van MA4 en hun coaches Martijn en Rutger veel succes toe.

Is jou team ook in de race voor de beste plekken, stuur dan je bericht naar [email protected]