Zaalhockey

Ophalen keeperstassen en riempjes zaal

Nieuws afbeelding 2-12-2014 Woensdag 3 december tussen 19:00 en 19:45 uur is het clubhuis geopend voor de teams die hun keeperstas nog moeten ophalen. Bert Spoelder van de Materialen-commissie zal dan ook aanwezig zijn om de zaalriempjes uit te delen.
Na woensdag is het clubhuis alleen nog geopend op zaterdag 6 december vanaf 10 uur.
Voor teams die zaterdagochtend al zaalhockey-competitie spelen is woensdag dus de laatste kans om de spullen op te halen.

Groetjes, Jeroen, Ingeborg en Bert

Ydo Couperus

30-3-2018 @ 18:16:03 |Hallo Bert, Bij de meisjes D8 is er een riempje van de keepershandschoen stuk gegaan. Kunnen we deze laten vervangen.

Ydo Couperus

30-3-2018 @ 18:16:26 |Hallo Bert, Bij de meisjes D8 is er een riempje van de keepershandschoen stuk gegaan. Kunnen we deze laten vervangen.

Nog geen agenda punten.
Gehele agenda