Bestuurstafel

Bestuursoverdracht op ALV

Nieuws afbeelding 21-11-2014 Op een druk bezochte ALV werd gisteravond het verenigingsjaar 1314 afgesloten met een terugblik van alle bestuursleden op hun portefeuilles en de behaalde resultaten. Penningmeester Frank van Santen legde namens het gehele bestuur verantwoording af over de financiƫle gang van zaken bij Alliance. Het gehele bestuur werd bij acclamatie gedechargeerd voor het seizoen 1314. Waarna voorzitter Marije Vermeulen het woord nam en het nieuwe bestuur voorstelde aan de ledenvergadering.

Bij acclamatie werden Herre Kleuver (voorzitter), Nicolette de Haas (secretaris), Bart Brouwer (penningmeester), Bart Wiezer (bestuurslid Tophockey) en Peer van Gestel (bestuurslid Breedtehockey) benoemd als nieuw bestuur van MHC Alliance.

Herre Kleuver nam het woord en liet ieder van de nieuwe bestuursleden zichzelf voorstellen aan de ledenvergadering. Tot grote blijdschap van alle aanwezigen werden de oud-bestuursleden Marije Vermeulen, Frank van Santen, Bernard Manshande en Klaas van Veen, wederom bij acclamatie en een staande ovatie, benoemd tot Leden van Verdienste van MHC Alliance. In een viertal uitgebreide toespraken stond oud-voorzitter en Lid van Verdienste Erik Jan Verhulst stil bij de bijzondere prestaties van deze oud-bestuursleden en hun verdiensten voor onze vereniging.

De avond werd afgesloten door Erelid Fred Blank met een mooie samenvatting, waarna allen zich aan de welverdiende borrel schaarden voor de nazit. Zowel het aftredende bestuur als het aantredende bestuur werden overladen met bedankjes en felicitaties.