Alliance gaat sponsorpartnership aan met SBvG Notarissen

Nieuws afbeelding 10-11-2014
Sinds twee weken lopen alle scheidsrechters op Alliance met een nieuwe sponsor op de achterkant van hun tenues. Alliance heeft namelijk Smith Boeser van Grafhorst Notarissen (SBvG Notarissen) bereid gevonden hoofdsponsor te worden van het Alliance Arbitrage programma.En daar zijn we erg blij over.

Vorige week zondag hieven wij het glas op een sponsorpartnership voor de komende drie seizoenen.

Dit deden onze voorzitter Marije Vermeulen, penningmeester Frank van Santen en voorzitter sponsorcommissie Frank Schuyer samen met Thomas van Grafhorst, één van de partners van SBvG Notarissen. Het gebeurde allemaal onder toeziend oog van Maurits v.d. Heijden (bestuurslid Arbitrage), Constant Thoolen (CS en scheidsrechter) en de dochter van Thomas, Arwen van Grafhorst, die net haar scheidsrechtersdiploma had gehaald.

Dit zegt Thomas van Grafhorst er zelf over
Steun aan Alliance is nuttig en mooi om te doen: ik deed dat al in de vorm van 12 jaar coachschap van jeugdteams en het fluiten van ontelbare wedstrijden. Als sponsor van de scheidsrechters draagt mijn kantoor graag bij aan de verdere groei en bloei van Alliance. Scheidsrechters zijn onpartijdig en vormen een onmisbare steun voor het laten slagen van een hockeywedstrijd. Een scheidsrechter kent daarbij alle regels en past die toe, ook in moeilijke situaties. Dat is de overeenkomst met notarissen. U bent van harte welkom op ons kantoor voor al uw notariƫle vragen.

Sophie Thoolen

12-11-2014 @ 00:27:39 |Super, het zijn prachtige shirts en de scheidsrechters zijn duidelijk herkenbaar! Enorm bedankt!

Thomas Boot

12-11-2014 @ 11:49:19 |Prachtig en aanwinst voor de club

Erik Jan Verhulst

12-11-2014 @ 14:15:40 |Geweldig nieuws. Dank aan SBVG en Thomas van Grafhorst in het bijzonder.