Volvo Clubbonus ook bij Alliance !!

Nieuws afbeelding 6-11-2014 Volvo Cars Nederland B.V. is al enige jaren official Partner van de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond. Om hockey niet alleen op topniveau maar ook lokaal te ondersteunen, is de Volvo Clubbonus ontwikkeld.

Sinds kort is Svala Auto Haarlem trotse sponsor en partner van Alliance en zijn samen een structurele samenwerking aangegaan voor meerdere jaren. Deze Clubbonus is een initiatief van Volvo Cars Nederland B.V (de importeur). Zij keert een bonus uit van € 1.000 aan Alliance waarvan een lid of de ouders van een jeugdlid een nieuwe Volvo koopt of least bij Svala Auto Haarlem.

"Met de Clubbonus kunnen we als dealer de sponsorovereenkomst met ‘onze’ hockeyclub veel meer inhoud geven”, aldus Ger Medenblik, vestigingsmanager van Svala Auto, Volvo-dealer te Haarlem. "Wij hebben natuurlijk belang bij een zo hoog mogelijke Volvo-dichtheid onder de leden, maar de club heeft dat belang ook!

Svala Auto Haarlem stelt met nadruk dat die € 1.000 betaald wordt door de importeur en dus niet ten koste gaat van eventuele inruil of korting!

U bent van harte welkom bij Svala Auto Haarlem alwaar Ger en zijn team u graag ontvangen. Uiteraard kunt u ook de website bezoeken www.svalaauto.nl

Dankzij de Clubbonus ontvangt Alliance € 1.000 per nieuw verkochte Volvo!

Thomas Boot

6-11-2014 @ 15:37:15 |Wat een geweldige actie! Ik wil een Volvo