Evenementen

Topclinic van Oranjekeeper Jaap Stockmann

Nieuws afbeelding 20-10-2014

Op een stralende 18 oktober hebben dertien van onze Alliancekeepers een clinic gevolgd van Jaap Stockmann. Deze clinic was exclusief voor vaste jeugdkeepers en selectie-keepers uit de A, B, C en D. Oranjekeeper Jaap Stockmann werd ondersteund door onze eigen keeperstrainers Matthijs en Wouter en door Stijn Takes (H1) en Violet Does (D2). Monique Vinke heeft alles gefotografeerd.

Het eind van de clinic was meteen het officiële begin van de ‘Echte helden dragen maskers’-campagne, ingeluid met de onthulling van de banner. Daarna konden de keepers met Jaap Stockmann op de foto en konden zij en andere Allianceleden hun stick of shirt laten signeren. De keepers en trainers hebben de intensieve ochtend afgesloten met een welverdiende lunch in het clubhuis. Met dank aan Robert!

Alle deelnemers verheugden zich al op de volgende clinic van Jaap Stockmann en gelukkig is hij bereid in 2015 weer een clinic te verzorgen op Alliance, bij de start van het hockeyseizoen.

De keeperscommissie kijkt terug op een geslaagde ochtend en verheugt zich op volgend jaar.

Hans Roerink

20-10-2014 @ 10:14:34 |Top actie van Jaap en de Keepers-Cie

Marco Janszen

20-10-2014 @ 19:47:51 |met dank aan een enthousiaste keepers commissie. Een zeer geslaagd event!

Peer van Gestel

21-10-2014 @ 12:25:07 |stefan, super cool voor alle keepers ! Top georganiseerd 👍😊👏

Maartje Janszen

21-10-2014 @ 17:29:50 |Was een super ervaring. Veel geleerd. Bedank Jaap en Stefan en de keeper trainers!!!

Maarten Runderkamp

29-10-2014 @ 07:15:31 |😄