Hockey & Trainingen

Nationale Shoot-Out Competitie

Nieuws afbeelding 8-9-2014

Alliance loopt vooruit op de Nationale Shoot Out Competitie die dit jaar weer georganiseerd gaat worden. In de periode mei-juni 2015 strijden de beste spelers en keepers van zo’n 100 hockeyclubs in Nederland om de felbegeerde titel van "Shoot Out Koning en Koningin" en "Shoot Out Keeper en Keepster van Nederland".

Alliance organiseert dit seizoen voor jeugdspelers de voorrondes voor deze competitie. Dat pakken we serieus aan. Er worden voorrondes georganiseerd voor de A, B, C, D en E spelers en keepers van Alliance

Per categorie wordt gestreden om de titel "Alliance Shoot Out Keep(st)er" en "Alliance Shoot Out Koning(in)" . In mei 2015 gaan de beste spelers en keepers van Alliance de strijd met elkaar aan.

Alliance zal einde van dit hockey-seizoen vier veldspelers (2 jongens en 2 meisjes) en twee keepers (1 jongen en 1 meisje) naar de Districtskampioenschappen mogen afvaardigen. Daar wordt gestreden om de titel van het district. In juni zullen de beste shoot out keepers en spelers van de districten de sportieve strijd aangaan om de felbegeerde titel NK Shoot Out Koning, Koningin, Keeper en Keepster van Nederland.

De eerste voorronde vindt plaats tijdens de officiële openingsdag van het Alliance hockey seizoen op zondag 28 september aanstaande.

Doe jij mee? Meld je dan aan via de Alliance site. Klik op Inloggen en dan op de GROENE Button. Login met jouw lidnummer en wachtwoord en ga naar Club-Events. Meld je daar aan voor de Shoot Out competitie. Let op : je mag op 10 juni 2015 niet ouder zijn dan 17 jaar !

Als jij je hebt aangemeld, dan krijg je van ons binnenkort nadere informatie. Voor vragen mail je met [email protected] Wees er snel bij want vol is vol!