(Pre) Selectie Senioren

Ben jij die ervaren trainer/coach die Dames 1 naar de overgangsklasse leidt?

12-2-2014
Vanwege het aanstaande vertrek van Andrée Morees is Alliance op zoek naar een nieuwe trainer/coach voor Dames 1. Ben jij degene die wij zoeken? Of ken je iemand die past in het profiel? Laat het ons weten! Het profiel luidt als volgt:

De functie
Als trainer/coach van Dames 1 ben je in staat om een mooie mix van jonge en ervaren speelsters te motiveren en gemotiveerd te houden zodat zij zich uiteindelijk in de overgangsklasse kunnen handhaven. Je bent een ervaren trainer die in staat is om gevarieerde en doeltreffende trainingen te geven waarbij techniek en souplesse hoog in het vaandel staan. Jij begeleidt jonge speelsters effectief in hun technische en tactische vaardigheden en bent in staat hen te inspireren. Een van die doelstellingen is het promoveren van Dames 1 binnen twee jaar van de eerste klasse naar de overgangklasse.

Taken en verantwoordelijkheden
  • Een bijdrage leveren aan de diverse technische beleidsplannen en organisatieplannen.
  • Verzorgen van drie wekelijkse trainingen op basis van een technisch hockeyplan.
  • Motiveren en stimuleren van de spelersgroep.
  • Begeleiden van het team bij uit- en thuiswedstrijden, samen met de manager van Dames 1.
  • Selecties en indelingen maken van het team.
  • Aansturen van de assistent-trainer
Je rapporteert aan de Technisch Manager van de Alliance Hockey Academy (AHA).

Wat vragen we van je
  • Minimaal diploma KNHB A en kennis van de actuele hockeythema’s
  • Aantoonbare uitgebreide ervaring met het geven van training aan en het coachen van topselectieteams in de overgangsklasse of eerste klasse.
  • Ervaring met het opleiden van getalenteerde jeugdspelers.
  • Aantoonbare leidinggevende, procesmatige en organisatorische capaciteiten.
  • Ervaring in het werken met video-analyse.
  • Een flexibele instelling (geen negen-tot-vijf-mentaliteit).
  • De bereidheid om bij de leukste hockeyclub van Kennemerland te werken!

Salaris en/of secundaire voorwaarden
Uren: ca. 12-15 uur per week
Salaris: n.o.t.k. (maar marktconform)
Contract: jaarcontract voor seizoen 2014-2015 (bij gebleken geschiktheid wordt dit contract mogelijk verlengd)
Start per: juni 2014

Interesse?
Mail je CV naar onze Technisch Manager Ton Wisse via [email protected] Of bel Ton eerst voor meer informatie op nr. 06-29338486. Reageren kan tot eind februari 2014.