Toernooien

Alliance C-Paastoernooi - inschrijving OPEN

Nieuws afbeelding 31-1-2014 HET TOERNOOI zal op zondag 20 april (vanaf 09.00) uur en maandag 21 april (tm 16.00 uur) op MHC Alliance te Heemstede gehouden worden. Onze 3 watervelden , 2 zandvelden , funveld (half zandveld)  en ruime moderne clubhuis , bieden ons de mogelijkheid om veel teams te ontvangen. Het hele toernooi zal natuurlijk in het teken staan van Pasen. Naast hockeywedstrijden zullen er dan ook paas-fun wedstrijden gehouden worden op het funveld, waar alle teams aan mee zullen doen (alle wedstrijden duren 20 minuten) . De uitgebreide Paasbrunch op zondag maakt het Paastoernooi compleet.

Wij kunnen maximaal 24 teams van verschillend niveau ontvangen. Van TOP tot 4e klasse. De teams zullen op sterkte worden ingedeeld. Voor zowel de jongens als de meisjes zullen wij minimaal 2 poules maken.  Een top-toernooi om bij te zijn!  Voor teams die van buiten een straal van 20 km van Heemstede komen,  kunnen wij gastgezinnen organiseren bij de deelnemende Alliance-teams, waar de kinderen (en eventueel begeleiders) kunnen overnachten.

Deelname kost euro 510 euro (voor 11 spelers & 2 begeleiders) - per speler meer of minder telkens 34 euro met een minimum van 442 euro

meer weten op inschrijven ? kijk dan hier