Zaalhockey

Zaalhockey LIVE

Nieuws afbeelding 21-11-2013 Vandaag zijn alle zaalhockeyteams geplaatst op onze site, Mijn Team en de Alliance App. De wedstrijden zullen in de komende dagen worden ingelezen en verschijnen dan netjes in je agenda en op de site.

Met 46 deelnemende teams van Alliance belooft het een spannende zaalcompetitie te worden.

Voor meer info over zaalhockey:
- kijk je op de homepage van onze site naar berichten van de Zaal-cie
- kijk bij Nieuws, Ik, Agenda en Club op onze Alliance App
- kijk je voor je wedstrijden hier
- kijk je voor achtergrondinfo hier
- kijk je op de zaalhockey-site van de KNHB
Of je gaat te rade bij je coach en/of teambegeleider(s).

Deelnemers aan de zaalhockey zijn vanaf dit moment dus lid van 2 teams, nl je eigen veldteam en je eigen zaalteam (met hetzelfde lidnummer en wachtwoord)

We wensen alle deelnemers in de zaal een sportief seizoen en alle overige teams veel plezier in de MidWinterCompetitie.

Marije Vermeulen

21-11-2013 @ 18:09:21 |Super gedaan!

Sophie Donninger

21-11-2013 @ 18:41:02 |SUPER COOL !!!!!!

Olivier Borleffs

23-11-2013 @ 14:43:58 |Leuk zeg dat zaalhockey

Eline Valkenburcht

23-11-2013 @ 14:50:54 |Top!!