Hockey & Trainingen

Piotr en Karol op EK hockey in Boom

Nieuws afbeelding 19-8-2013 Deze week wordt in Boom (BelgiĆ«) het EK hockey gespeeld. Een van de teams die daar acte de présence geeft, is de Poolse nationale ploeg. Vol trots kunnen we melden dat twee van onze trainers, Karol als bondscoach en Piotr als speler aan dit toernooi deelnemen. Inmiddels hebben ze hun eerste wedstrijd gespeeld en helaas verloren van Engeland maar er zijn in ieder geval nog 2 poule wedstrijden te gaan:

Maandag 19 augustus: 16u Ierland - Polen
Woensdag 21 augustus: 20u Nederland - Polen te zien op RTL7

Het gehele schema is te vinden op www.trifinanceeurohockey2013.be
Veel wedstrijden zijn live te volgen op RTL7 (www.rtl.nl/experience/rtl7/), op Sportza (www.sporza.be/cm/sporza/matchcenter/mc_livestream) of op Eurosport (tv.eurosport.nl/tvschedule.shtml)

Wij wensen beide heren vanzelfsprekend heel veel succes en verheugen ons op hun terugkomst op de Alliance op 26 augustus!