Alle Senioren

Winnie Dibbets hangt stick aan wilgen

Nieuws afbeelding 7-6-2013 In aanwezigheid van familie en vrienden heeft Winnie Dibbets, keeper van Veteranen HB, afgelopen zondag zijn laatste wedstrijd gekeept. Na 45 (!!) jaren lidmaatschap hangt Winnie na dit seizoen zijn stick en legguards aan de wilgen.

De laatste wedstrijd tegen Bennebroek ging helaas verloren, maar onder luid applaus werd Winnie 5 minuten voor het eind een publiekswissel gegund.

Winnie is het levende bewijs dat hockey gezond is voor lijf en leden.
Winnie, dank voor je trouwe lidmaatschap en we hopen je nog vaak en in goede gezondheid te treffen op Alliance!

Klaas van Veen - Bestuur Senioren