L/G Hockey

G-hockey stopt

Nieuws afbeelding 7-6-2013 Dit seizoen komt er helaas een einde aan de G-afdeling van Alliance, de "G*Stars". Door een aantal opzeggingen zijn er te weinig deelnemers voor volgend seizoen om een aantrekkelijke training te kunnen verzorgen. Van alles is geprobeerd om meer verstandelijk beperkten aan onze vereniging te binden. We hebben meerdere open dagen georganiseerd, beurzen bezocht en scholen voor speciaal onderwijs aangeschreven. Helaas heeft het niet geleid tot meer leden.

Met heel veel inzet en enthousiasme heeft de G*Staff vier seizoenen de trainingen verzorgd, eerst op zondag en later op zaterdag. De kinderen hebben veel geleerd en voor de club zelfs prachtige bekers gewonnen met toernooien en wedstrijden. Gelukkig gaat een aantal kinderen door met hockey bij o.a. Bloemendaal en Myra.

Dank lieve G*Stars: Thomas, Sydney, Floor, Daphne, Eef, Lidewei, Gaby en Sam voor jullie inzet, humor en vrolijkheid.
Dank aan al de begeleiders die in wisselende samenstelling de trainingen wedstrijden, toernooien en uitstapjes hebben verzorgd.
Dank aan de medische staf voor de intakegesprekken en begeleiding.
Dank aan de ouders voor het geduld en betrokkenheid.
Dank aan de sponsoren die alles mogelijk maakten.

Mede namens Gertie Evers, Anneke den Hartog en Hanny Driessen,

Klaas van Veen - Bestuurslid Senioren en G-hockey