Categorie Dierentuin

WEDSTRIJDSCHEMA EN VELDINDELING DIERENTUINCOMPETITIE 21-09

Nieuws afbeelding 19-9-2008 Aanwezig: 09:00 uur en met elkaar veld uitleggen
Begin van de wedstrijden: 09:15 uur. Het toeter signaal geeft de start en het einde van de wedstrijden aan. Graag na het toetersignaal van 09:40 uur direct naar het veld voor de volgende wedstrijd lopen. Het tijdschema dienen we namelijk strak te volgen in verband met de overige wedstrijden van die dag.

Een DT coördinator (Esther) is op zondag te vinden bij het clubhuis of op veld 1.5.

Na afloop om 10:10 uur met elkaar weer het veld opruimen en alle pionnen terug naar de lockers in het clubhuis. Daarna met je team limonade drinken in het clubhuis.

LET OP:
De wedstrijden op veld 1.2 zijn komen te vervallen i.v.m. een incompleet team van de Walrussen. Dit houdt in dat de Zebra's de 1e wedstrijd niet hoeven te spelen en de Guppen spelen de 2e wedstrijd niet.

Ik wil hier meteen het verzoek aan koppelen om ervoor te zorgen dat de teams elk weekend met minimaal 3 spelers verschijnen. Door het uitvallen van een team, dupeer je eveneens andere teams.

Met vriendelijke groet,

Esther Dellenbag