Categorie DEF + DT

Dames 1 clinic voor Dierentuin, E & F en Nieuwe Leden

Nieuws afbeelding 27-5-2013 Wij zijn de cheeta’s van de overgangsklasse! Wil je ook leren hockeyen als een cheeta? Zet dan je klauwen in je stick en leer van ons op de dames 1 clinic!

Na een ontzettend geslaagde clinic vorig jaar waar wij 300 enthousiaste meisjes en jongens mochten ontvangen, organiseert dames 1 dit jaar opnieuw een dag voor de jongste jeugd met veel hockey en spelletjes.
Heb jij ook gehoord dat het super gaaf was vorig jaar en kon je niet wachten om zelf mee te doen of opnieuw een fantastische dag te beleven? Schrijf je dan nu in en geniet met vele andere kinderen van een hockeydag met dames 1!
In de ochtend zullen wij de dierentuin en nieuwe leden uit deze categorie ontvangen en zal het programma van 9:00 tot 12:30 uur duren. In de middag zijn de E en F spelers, inclusief nieuwe leden uit deze categorie, aan de beurt van 12:00 tot 15:30 uur.
De clinic kost voor iedereen 10,- euro inclusief eten, drinken, spelletjes, veel hockey en vooral een ontzettend leuke dag! Informatie over het programma is via de mail verstuurd.
Wil jij ook een cheeta worden? Geef je dan zo snel mogelijk op via de Alliance site: www.mhc-alliance.nl en dan zien wij jou op 22 juni!

Liefs Alliance dames 1

Inschrijving :
Geef je dan als volgt op :
Voor spelers en speelsters in de Dierentuin, E- en F-categorie :
- ga naar onze website www.mhc-alliance.nl
- login met je lidnummer en wachtwoord op de je eigen "Mijn Alliance"
- Bij Evenementen kan jij je 'Aanmelden' of 'Afmelden' voor de Clinic
- Je kan ook zien welke vrienden en vriendinnen uit je team ook komen !

Voor Nieuwe Leden in het seizoen 2013-2014 :
- stuur een aanmeldmailtje naar : [email protected]
- vermeld je naam, adres en woonplaats
- geef ook een mobielnummer op, waarop je ouders bereikbaar zijn!

Wij zien je graag verschijnen  op 22 juni!