Bestuurstafel

Piet Hein Geeris : "ABNAMRO sponsort niet zo maar elke club..."

Nieuws afbeelding 13-3-2013 Op een goed bezochte Masterclass in de bovenzaal van ons clubhuis heeft de Directeur Sponsoring van de ABNAMRO Piet Hein Geeris de aanwezigen uitvoerig geïnformeerd over alle ins & outs op 't gebied van Hockeysponsoring. ABNAMRO heeft nadrukkelijk gekozen om verenigingen te sponsoren die een goede afspiegeling vormen en uitstraling hebben in hun nabije omgeving. Daar komen niet alle clubs voor in aanmerking...., maar Alliance wel! Al meer dan 5 jaar bestaat er een goede en serieuze relatie tussen de ABNAMRO en Alliance. In de komende jaren zullen beide partijen zich richten op meer herkenbaarheid van ABNAMRO en Alliance binnen en buiten onze club en stad. Kantoor-directeur Wayne de Vries van de ABNAMRO bank op de Binnenweg verheugt zich op een prettige samenwerking en wil graag het 'mes aan 2 kanten laten snijden'. Alle aanwezigen hebben de avond als bijzonder interessant ervaren en aan het einde werd Piet Hein Geeris dan ook van harte bedankt voor zijn presentatie.

Ben je geinteresseerd in het sponsorbeleid van ABNAMRO binnen de Hockeysport dan kan je onderstaand filmpje wellicht interesseren :