Hockey & Trainingen

Alle VELDwedstrijden en VELDtrainingen deze week afgelast !

Nieuws afbeelding 21-1-2013 In verband met de aanhoudende sneeuwval en de bevroren ondergrond van onze velden, zijn alle veldtrainingen en alle veldwedstrijden van Alliance t/m zondag a.s. afgelast. Houd de website, je mail en je SMS goed in de gaten om te lezen of ook de wedstrijden worden afgelast !

Voor alle duidelijkheid :
het gaat hier dus alleen om de VELD-wedstrijden en VELD-trainingen

Vragen en opmerkingen over trainingen en afgelastingen worden het beste beantwoord door je coach.

Tom Herman de Groot

16-1-2013 @ 09:55:47 |Ik krijg net door dat wedstrijd 6e1 zaterdag niet doorgaat. Ik heb zaterdag vanaf 10.45 uur tafeldienst, ik neem aan dat die ook niet doorgaat? Gr. Karin