Wedstrijdsecretariaten

Slecht weer en afgelastingen

Nieuws afbeelding 15-1-2016 De winter doet weer haar intrede! Daarom de afspraken over afgelastingen van wedstrijden en trainingen nog eens op een rijtje.

Wedstrijden:
zodra bekend is dat wedstrijden op MHC Alliance zijn afgelast, omdat bijv. het veld niet bespeelbaar is, wordt dit direct bekend gemaakt op de voorpagina van onze website. Wanneer dit kort voor de wedstrijd is (vanaf vrijdag) wordt dit ook per sms/email aan alle spelers, coaches, begeleiders en/of aanvoerders doorgegeven (ook die van de tegenstanders). De coaches (bij de senioren de aanvoerders) worden in ieder geval gemaild en gesmst als er een uit- of thuiswedstrijd is afgelast. De coaches/aanvoerders informeren de spelers van het team.
Ook de afgelasting van uitwedstrijden zie je op onze eigen homepage van onze website. ook hier worden de begeleiders en spelers/speelsters per mail/sms geinformeerd.

Ga niet zelf bellen naar de tegenstander of ons clubhuis, maar kijk op de site, je mail of je sms. Bij twijfel benader je altijd als eerste je eigen coach !

Trainingen: indien er geen bericht op de homepage van onze site staat over afgekeurde velden wordt er gewoon getraind volgens het trainingsschema, bij afgelasting op korte termijn wordt dit ook per email en sms doorgegeven aan uitsluitend de teams die het betreft.

De velden van Alliance kunnen heel lang bespeeld worden. De velden worden afgekeurd bij strenge vorst (bijv. meer dan 5 graden vorst overdag) of bij een laag sneeuw op het veld. Afgekeurde velden leiden tot afgelastingen van (een deel) van de wedstrijden en/of trainingen.