Sponsoring & Narrowcasting

Nieuws afbeelding 3-5-2012 U zult het wel gezien hebben ! : Sinds begin dit seizoen is ons clubhuis voorzien van twee grote LCD- schermen die afwisselend nieuws, wedstrijdschema’s, standen, uitslagen en adverteerders tonen. En naar meer van die adverteerders zijn wij op zoek!

• De schermen staan aan tijdens alle wedstrijd- en trainingsdagen en zijn het startpunt van alle 5.000 bezoekers per week!
• Advertentieruimte wordt aangeboden in blokken van 10 seconden en komen  ca. 1x per 180 seconden langs (ca 150 x per dag !).
• De introductieprijs is € 99,-- excl. BTW per advertentieblok voor komend seizoen!

Interesse? Stuur een mail aan [email protected].

Voor meer sponsormogelijkheden, klik hier voor onze brochure