Zaalhockey

Terugblik zaalhockey – vacature zaalhockeycommissie

Nieuws afbeelding 21-3-2012 Inmiddels is iedereen alweer lekker aan de slag op het veld maar de zaalhockeycommissie is het zaalseizoen aan het afronden en zelfs alweer bezig met de voorbereidingen op komend seizoen. Het is een mooi zaalseizoen geweest dat mede door de inzet van de vrijwilligers Ingeborg Domhoff en Gertie Evers weer vrijwel vlekkeloos is verlopen. Ook Bert Spoelder heeft namens de keeperscommissie weer goed werk geleverd door alle keepers te voorzien van de goede zaalmaterialen.
Een paar feiten op een rij:

·         Er hebben dit jaar 33 teams van Alliance meegedaan aan de competitie

·         We hebben bijna 220 uur getraind in 5 verschillende hallen

·         Er zijn 333 wedstrijden gespeeld waarvan er ruim 300 gefloten zijn door vrijwillige   scheidsrechters

·         Er zijn maar 2 wedstrijden afgelast vanwege het slechte weer

·         Gertie Evers heeft dus ook 333 uitslagen ingevoerd in de Standenmotor

·         We hebben 4 kampioenen; JD1, JD12, JD2 en MC5

·         3 teams hebben de Districtskampioenschappen gehaald; MA1, MB1 en JD1

Graag bedanken we Gertie Evers voor haar inzet
voor de zaalhockeycommissie de afgelopen jaren! Gertie heeft vele jaren de halhuur, de wedstrijdformulieren en de uitslagen geregeld maar heeft besloten ermee te stoppen.
Gertie, dank voor al je werk!

Tegelijk is de zaalhockeycommissie dan ook op zoek naar een vervanger voor Gertie. Zie de vacature (klik hier). Wie o wie wil de zaalhockeycommissie komen versterken?