Hockey & Trainingen

Welkom bij de MHC Alliance Dierentuin - Beestachtig leuk!

Nieuws afbeelding 8-9-2024 Vanochtend zondag 8 september waren onze nieuwe Dierentuin leden voor het eerst met de oudercoaches op het veld. Wat een vrolijke ochtend was dit! Meer dan 80 meisjes en jongens raken vertrouwd op de club en met de oefeningen op het veld. Na de warming-up en de kennismaking met de begeleiders werden de eerste oefeningen gedaan. Welkom op de club!

Dit jaar hebben is de nieuwe lichting helemaal uitbundig want de nieuwe kledingsponsor the indian maharadja en nieuwe sponsor Boerenbed hebben alle kinderen van een mooi shirt voorzien!

Dit jaar hebben we de volgende teams:

Meisjes Jongens
  • Bijen
  • Clownvissen
  • Flamingo's
  • Giraffen
  • Krokodillen
  • Lieveheersbeestjes
  • Luipaarden
  • Panda's
  • Papegaaien
  • Slangen
  • Tijgers
  • Vissen
  • Zebra's
  • Giraffen
  • Krokodillen
  • Tijgers
  • Vissen
  • Zebra's

Wil je meer informatie over de organisatie van de Dierentuin? Stuur een e-mail naar [email protected] voor contact met de Categorieleiders Marthe en Carlijn voor de jongens en Marie-Claire en Gerben voor de meisjes.

Heb je vragen/opmerkingen of interessante nieuwtjes, weetjes, leuke foto's of verzoekjes?
Stuur ze naar [email protected]. Mail ons. Wij zijn je dankbaar.

Volg je Alliance al op Instagram en Facebook?
Klik op de icoontjes voor de nieuwsberichten en meer korte updates.

Wil je een indruk krijgen van wat er gebeurd is op de club of zoek je een specifiek bericht?
Oude nieuwsberichten kan je nalezen op de website. Klik hier (link) voor het archiefoverzicht.