Commissies

Beleid keepersmateriaal & lockersleutels

Nieuws afbeelding 31-8-2024
Beste keepers, coaches en team managers,

In vervolg op het bericht over het ophalen van de keepersuitrusting op zaterdag 31 augustus, geven we een overzicht van relevante informatie over het keepersmateriaal dat de teams in bruikleen krijgen van de club.

Het keepersmateriaal wordt beheerd door de Materialencommissie. Ook is deze commissie verantwoordelijk voor de lockerruimte en het toewijzen van lockers en de sleutels daarvoor. Voor komend seizoen wordt er aan heel veel teams een nieuwe uitrusting in bruikleen gegeven. Met een vernieuwd beleidsdocument.

Het beleid is op de website beschikbaar, klik hier voor het pdf document.

Middels het betalen van de borg geef je aan akkoord te gaan met het ‘Beleid keepersmateriaal & lockersleutels’. Daarin staan de uitgangspunten voor:
  • Het uitreiken van een uitrusting aan jeugdteams en seniorenteams.
  • Een toelichting op de keepersuitrusting en welke categorieën welke materialen krijgen van the indian maharadja (TIM) of OBO.
  • wat doet de materialen commissie?
  • wat verwachten we van de keepers en teamondersteuning.
  • Borg keepersuitrusting en lockersleutels.
  • Wat te doen bij schade.

Heb je vragen, neem contact op met door een e-mail te sturen naar [email protected].

Met vriendelijke groet.
de Materialencommissie