HealthClub Nu is de nieuwe sponsor voor Dames 1 en Heren 1!

Nieuws afbeelding 27-6-2024
Met gepaste trots presenteren het Bestuur en de Sponsorcommissie HealthClub Nu als nieuwe sponsor voor Dames 1 en Heren 1.

Trots? Ja, want sinds lange tijd spelen Dames 1 en Heren 1 komend seizoen weer met een shirtsponsor. Een mooie samenwerking tussen HealthClub Nu en Alliance met gedeelde waarden als familiegevoel en focus op sport en gezondheid.

Welkom HealthClub Nu bij de Alliance-familie!

Namens het Bestuur en de Spoco.
Daan, Bas en Olivier

Op de foto vlnr:
Daan Beekhuis (voorzitter), Moh Massaal (HealthClub Nu), Martijn Schippers (HealthClub Nu), Bas van der Kaa (bestuurslid tophockey). Achter de camera 🙂 Olivier van Nieuwenhuizen (voorzitter spoco)

Wil je meer weten over de mogelijkheden van sponsoring bij MHC Alliance? Neem contact op met de Sponsorcommissie via: [email protected].