Bestuurstafel

Bart Smulders benoemd tot Lid van Verdienste!

Nieuws afbeelding 23-6-2024 Vrijdag 21 juni 2024 tijdens de vrijwilligersborrel heeft het bestuur van MHC Alliance Bart Smulders tot Lid van Verdienste benoemd! De vereniging is Bart zeer erkentelijk voor zijn prestaties als vrijwilliger en daarmee zijn belangrijke bijdrage aan de club. Een overzicht hiervan:
  • Sinds 2011 is Bart actief op de club waarbij in de beginjaren als coach en team manager, daarna steeds meer als verenigingsvrijwilliger.
  • Tussen 2017-2019 de KAS commissie.
  • Voorzitter van de Toernooien Commissie; inspirator en stuwende kracht achter het professionaliseren van de toernooien als het Oliebollentoernooi, Glow in the Dark, Kaatje Bitterberg en BeachBam. Deze evenementen zijn gegroeid van een leuke dag hockey naar een onvergetelijke beleving!
  • Vrijwilliger van het jaar 2020
  • Coördinator van de club kleding in de Materialen Commissie zodat we van Dierentuin tot selectieteams en TM's er netjes bij lopen.
  • Door Bart hebben we eigen disco apparatuur in het clubhuis en bij gelegenheden bedient hij zelf het mengpaneel.
  •  De laatste tijd heeft Bart de Bar Commissie onder zijn hoede genomen en gezorgd voor continuïteit, heel belangrijk voor de leden en bezoekers.
  • Allemaal mooie voorbeelden hoe hij zijn professionele expertise vanuit zijn marketing en event achtergrond inzet voor de club en dit ook op een zeer innemende manier doet.
  • Dat laat hij ook op het veld zien als CS+ scheidsrechter en daarmee zeer gewaardeerd bij de jeugd. Afgelopen seizoen 2e op de ranglijst van aantal wedstrijden gefloten.
  • In het kader van identiteit van de club steekt Bart ook veel energie in project 2027 - we vieren over drie jaar het eeuwfeest - en helpt het bestuur en de vereniging om een goede visie voor de toekomst zodat Alliance ook de komende 100 jaar kan groeien en bloeien.

Al met al is het duidelijk dat je Bart veel op Alliance kan tegenkomen, dat hij heel veel voor Alliance betekent en dat we hem graag Lid van Verdienste - en daarmee Alliance lid voor het leven - maken.

Namens het bestuur,
Daan Beekhuis